Vzhledem k tomu, že MiG-25 má z našich letadel nejmenší čelní odpor (však je to taky třímachová mašina) frontfox.jpg (18676 bytes)  a dá se postavit s velice příznivou hmotností stačí mu vlastně k letu obyčejné akumulátory. Tyto kr1200aul.jpg (25228 bytes) SANYO Cadnica ULTRA KR-1200AUL (vybíjecí proud dle katalogu GES 15A / hmotnost osmičlánku je 230g, cena za 1 článek je nebo aspoň ještě před 2 měsíci byla 50KČ !!! S tímto osazením za použití střídavého motoru Mega 16/15/4 acn budete létat naprosto rovnoceně verzi EPP JET. Hmotnost letounu bývá kolem 620g. Těchto  letových vlastností nedosáhnete např. u Su-27,34,37, MiG-29, F-15 atd. díky jejich vyššímu čelnímu odporu. Zkrátka každé z našich letadel má svoje.

 

Další velice zajímavá věc u tohoto MiGa je použití stejnosměrného motoru MIG-480, motor přečasujte a použijte 8 nebo 9 článek kannmh.jpg (11638 bytes) Cena za článek okolo 75 KČ. Vrtule samozřejmě jogurtovka. Hmotnost Vám vyjde velice příznivá tj cca 580g !! Nezapomeňte díky malému čelnímu odporu to jde takto zkloubit. V obou případech získáte letoun, který budí zaslouženou pozornost, směle zalétáte i velice efektní minimálky. Vypadá jako super šipka a ejhle on umí i pomalu.

Když to sečtem neí to zas tak strašné

řezy z EKO setu  1000 kč

MIG 480              250 kč

9 článek KAN      675 kč

jogurtovka    asi      50 kč

CELKEM          1975 kč

serva, nabíječku, regulátor, atd. už stejně máte protože jste létali samokřídlo :-)

 

No a  nakonec Vám rádi doporučíme knihu " Poslední let pilota MiG-25 ". Seženete ji spíš někde v anikvariátu a přečtete ji nejspíš jedním dechem.